Bruschetta met ham en kaas!

Het nieuwste snufje van Tupperware is de MicroPro Grill. Met dit product kan u werkelijk uw wildste fantasie de vrije loop laten gaan. Voorgerechten, hoofdgerechten, nagerechten, snacks, echt alles kan de Micro pro grill aan. Aangezien ik dit weekend met Luna, mijn dochter van 7 aan het kokkerellen was, wilde ik eens iets nieuws proberen.  Namelijk Bruschetta's in de microgolf maar toch lekker krokant. Op nog geen 15 minuten tijd had ik en mijn dochter deze lekker hapje klaar.
We waande ons echt in Italiƫ

Hieronder beschrijf ik de werkwijze zodat ook jij dit thuis kan klaar maken voor jou geliefden en uw gasten.









Ingrediƫnten

  • Stockbrood
  • Tomaat
  • geraspte kaas
  • gekookte hamblokjes
  • Italiaanse kruiden
  • Provencaalse kruiden
  • Olijfolie

Benodigdheden

Werkwijze

Luna kookt












Snij het stockbrood in schijfjes van ongeveer 3 cm.met het broodmes.
Smeer de bovenkant van de schijfjes in met olijfolie. Dit doe je best met de silicone borstel.
Snij een tomaat met een tomatenmes in blokjes en leg enkel blokjes op het brood.
Doe ook op de broodjes enkel gekookte blokjes ham.
Kruid de broodjes af met Italiaanse- en Provencaalse kruiden.
Doe hier een beetje geraspte kaas over, welke je geraspt hebt met de kaasmolen of handrasp.
Leg de bestrooide broodjes in de MicroPro Grill en zet 5 minuten op vol vermogen met het deksel hoog in de microgolfoven.

Eet smakelijk!





Reacties